Frågor och svar Frågor och svar
×

Företag

Tiden går och vår ambition har hela tiden varit att komma igång med vår inrikes trafik under detta år men då den andra Corona vågen nu rullar in över Sverige och övriga världen tvingas vi stanna upp, reflektera och planera om igen.

Tillsammans ska vi bekämpa smittspridningen och följa myndigheternas rekommendationer! Vi vill inget hellre än att komma upp i luften och träffa er alla snart igen och vi kommer att komma dit. Som planerna ser ut nu så startar vi 7 svenska inrikeslinjer under första kvartalet 2021.

Vi är startklara och redo men behöver som sagt fortsatt vänta in rätt tidpunkt för vår uppstart. Denna tidpunkt är för oss när Corona kurvan går åt rätt håll, myndigheterna släpper på sina restriktioner och vi kan se att kunderna vill komma upp i luften och flyga igen.

Tecknade företagsavtal

Om ni har ett företagsavtal med BRA som har löpt ut under denna period, eller snart gör det, så har vi för avsikt att starta upp vårt företagsprogram direkt när vi startar upp trafiken igen. Har ni ett avtal som är giltigt sedan tidigare så kommer det att löpa på i enlighet med avtalet. Det kommer vidare att vara lastat på de platser vi kommit överens om i avtalet.

Om ert avtal gått ut eller om ert behov förändrats sedan senast och ni önskar teckna ett nytt avtal kommer vi självklart kunna hjälpa er med det så snart vi startat upp vår försäljning igen. Information om destinationer och tidtabeller kommer att finnas tillgänglig på vår hemsida i samband med säljstart.

Företagskunder med vilande biljetter, klippkort eller årskort

För er som företag med vilande biljetter, klippkort eller årskort innebär det att respektive individ behöver agera i dessa fall i likhet med privatresenärerna.

De olika valmöjligheterna som finns kopplade till de olika biljetterna eller korten finns att läsa om här.